Strona głównaStrona głównaOfertaOfertaKontaktKontaktInformacjeInformacjeAllegroNasz sklep na Allegro.plProdukty na zamówienieProdukty na zamówienieKoszyk (pusty)
niedziela, 15 lipca 2018
TanieRowerowanie


Informacje

TanieRowerowanie.pl jest firmą zajmującą się sprzedażą detaliczną sprzętu rowerowego.
Prowadzimy zarejestrowaną działalność gospodarczą pod nazwą:

+ Pokaż dane

Jak znaleźć interesujący produkt?

Dołożyliśmy wszelkich starań, by robienie zakupów w naszym sklepie internetowym było łatwe i intuicyjne. Menu znajdujące się po lewej stronie umożliwia wyświetlenie produktów z poszczególnych kategorii. Stronę zawierającą opis oraz szczegółowe zdjęcia można zobaczyć klikając w nazwę produktu.

Jak złożyć zamówienie?

Aby złozyć zamówienie na dany produkt należy umieścić go w koszyku. Chcąc zamówić więcej niż 1 sztukę danego produktu należy na stronie Twój koszyk wprowadzić żądaną liczbę sztuk. Po wyborze produktów i określeniu ich ilości można złożyć zamówienie poprzez wybór opcji Wyślij zamówienie, która znajduję się na stronie Twój koszyk. Należy wypełnić wszystkie pola formularza. Przyjęcie zamówienia jest zawsze potwierdzone e-mailem wysłanym na podany w formularzu adres.

Sposób zapłaty

Akceptujemy dwie formy płatności: przedpłata na konto oraz za zaliczeniem pocztowym. Towar wysyłamy najpóźniej następnego dnia po zaksięgowaniu wpłaty na koncie lub uzgodnieniu wysyłki przesyłką pobraniową. Koszty wysyłki są takie same bez względu na liczbę produktów.

Nasze konto

Bank: mBank
Numer konta: 45 1140 2004 0000 3202 6507 3877

Gwarancja

Dowodem zakupu oraz podstawą przyjęcia reklamacji jest paragon lub rachunek. Na każdy towar sprzedawany przez nas udzielamy 12-miesięcznej gwarancji. Kupujący wysyła reklamowany towar na własny koszt. W ciągu 14 dni od otrzymania towaru informujemy kupującego o wyniku reklamacji. Termin ten może ulec przedłużeniu z przyczyn niezależnych od nas, o czym na bieżąco będziemy informować. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji odsyłamy towar wolny od wad na nasz koszt i zwracamy koszty przesyłki przelewem na konto. W przeciwnym wypadku towar zwracany jest na koszt kupującego. Gwarancja nie obejmuje tzw. zużycia eksploatacyjnego.

Zwrot zakupionego towaru

Jest możliwy zwrot towaru nieużywanego, oryginalnie zapakowanego. Aby dokonać zwrotu, kupujący w ciągu 10 dni od daty zakupu towaru powinien poinformować nas o tym e-mailem wysłanym na nasz adres, a następnie w ciągu 7 dni wysłać towar na własny koszt. Gdy otrzymamy zwrot, w ciągu 10 dni zwrócimy koszty zakupu (bez poniesionych przez nas kosztów przesyłki, zgodnie z cennikiem PP). Zwrotu kosztów zakupu dokonujemy przelewem na konto podane przez kupującego.

Wysyłka towaru

Starannie pakujemy towar, zabezpieczając go przed uszkodzeniami podczas transportu.

Czas wygenerowania strony 0.046 sek.